Historie

Da Holger Kristiansen vendte retur til Danmark, efter at Bet24 var solgt til MTG, stiftede han i 2007 en ny virksomhed i fødebyen Silkeborg. Navnet var dengang Ecosys A/S, og målet var fra begyndelsen at lancere et økosystem af sports- og spillemedier.

Sammen med en række dygtige kollegaer fik han udviklet en stærk portefølje af medier i form af 90M (2007), Odds1.dk (2008), 442.dk (2008), KanalSport.dk (2009), LigaBold.dk (2011), KanalSport TV (2012) og HBOLD.dk (2013).

Efter at have opbygget et solidt fundament af trofaste brugere via ovennævnte medier, blev de to online spillesider Rød25.dk og Bet25.dk sat i søen i marts 2014. I den forbindelse blev visionen for alvor realiseret, idet eksponeringen af Rød25.dk og Bet25.dk i særdeleshed kunne foregå via bl.a. egne platforme. Ved at flere kunder spillede på Bet25.dk, blev der mulighed for at kanalisere flere midler ud til sponsorater af dansk sport og videre til egne medier i form af mere indhold.

I sommeren 2014 blev selskabets første store sponsorat i dansk sport indgået, da Bet25.dk kunne lade sig præsentere som hovedsponsor for Brøndby IF. Sidenhen fulgte et sponsorat af fodboldens 1. Division, der i sæsonen 2015/2016 gik under navnet Bet25 Ligaen, mens 2. Division i samme periode var kendt som KanalSport Divisionen. Primo 2017 gik Bet25.dk endnu dybere ind i dansk fodbold ved at tegne sponsorater med yderligere 8 klubber, hvilket sammenholdt med flere øvrige initiativer har været med til at etablere Bet25.dk som Danmarks bedste bookmaker inden for dansk fodbold.

Medio 2017 blev yderligere to business brands i form af CasinoGo og Café Bet25 føjet til porteføljen. Visionen om at skabe et økosystem af Media, Sport og Spil er fortsat den samme, dog i dag med mindre fokus på medierne, som kun tæller to aktive af slagsen i form af LigaBold.dk og Odds1.dk. Til gengæld er der nu fokus på at etablere ”den gode cirkel” imellem de nu fire business brands for derigennem at give gode muligheder for krydseksponering. Navnet er i samme forbindelse blevet ændret til spilleselskabets 25syv, som senere i 2018 har ambitioner om at ramme markedet med det nyeste produkt